June 3, 2010

Puppies! 75% Maltese, 25% Chihuahua

I thought the highlight of my day was reading emimonster's blog and finding out about the designer shoe sale at Barney's, Saks, and Nieman Marcus...boy was I wrong!

I think I've been buying double today. & Double that!

I ordered my first 2 pairs of Christian Louboutin's...and then I brought home
two very adorable little puppies!

I was surfing Seattle's Time last night, and I refresh the page and saw a new listing.
I e-mail Mari, the owner of the puppies, and went and met the puppies tonight at 8pm.
There were 4 left, two tan, one white, and a tan and white.
They had an all white sister who was already taken.

I really wanted the little white one, but my boyfriend fell in love with the little tan and white one!
I asked them if they took checks lol. I only brought enough money for one puppy.
They were $400 each, which I thought was very fair. I had inquired about a baby chihuahua and they wanted $400.

They're 75% Maltese, and 25% Chihuahua!
What a unique mix, huh?
Our visit : )
By the way that's Marisa's blue nails!

Their picture from the Seattle Time's Classified lol
Who would have thought, I'd take both of these guys home!

I will have more photos & videos tomorrow!
AHH the puppies are awake, I gotta go check on them!!!


Gnite!

16 comments:

  1. OMG 400?!!!! Aaah sooo cuteeeeeeeeeeeee!

    ReplyDelete
  2. awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww shooo cuuuuuuuute xD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. ahhhhh!!! You are making me want puppies!! they're just so adorable.. i just wanna hug them!! <3

    ReplyDelete
  4. HAHAHAHAHAHAAA you really needed TWO doggies?!!!! xD Love you Steph.

    ReplyDelete
  5. I just got 2 baby pitbulls last week. They are so cute...now. I'll put pics up soon, I can't wait for you to see.

    ReplyDelete
  6. I just got 2 baby pitbulls last week. They are so cute...now. I'll put pics up soon, I can't wait for you to see.

    ReplyDelete
  7. omg how cuuuuuuuuuuttttte! *melted*

    ReplyDelete
  8. so cute !!!!!!!!!

    lol i just blogged about my two doggies last nigt. coincidence !!

    ReplyDelete
  9. awwwwwwww!!!! so cute!!! any names? <3 rina

    ReplyDelete
  10. SOO CUTE!! Can't wait to hear what you guys decide on for the names!! They'll grow really fast so take lots of pics while they're small like that now! Trust me. Our Maltese/ShihTzu grew so fast! I miss them!

    ReplyDelete

Thank you for your comments!